2014. április 15., kedd

2.rész

Helóka itt is van a 2. rész. Remélem tetszeni fog. :) Áka.
Ja, és még valami: ennek a résznek adok címet is: Új suli, új barátok.

~Cecilia szemszög~

Reggel izgatottan ébredtem, mivel ma van az első tanítási nap,itt Cannesben. Tegnap Lys azt mondta hogy körbevezet ma minket a városban, de sietnie kell valahova. Hogy hova, azt nem mondta meg de fúrja az oldalam a kíváncsiság. Miután elvégeztem a reggeli rutinom, lementem a konyhába hogy keressek valami kaját. Találtam is magamnak müzlit azt ettem. 20 perc múlva Cassandra vánszorgott be, kócos hajjal, álmosan, de már felöltözve!
- Felébredtél, Csipkerózsika? - kérdeztem tőle vigyorogva.
- Nem vagyok Csipkerózsika! Csak túl korán van még. - morgott.
- Tudom hogy egy órával korábban kell kelni de ki lehet ezt bírni!
- Muszáj suliba mennem? - tette fel nekem a kérdést.
- Első tanítási napon igen, és a többin is! - válaszoltam.
Beszélgetésünket Lysander zavarta meg:
- Jó reggelt lányok! Indulhatunk?
- Hol van Leigh? - kérdeztem.
- Ő már 2 órával ezelőtt elment, hogy kinyissa a butikot.
- Olyan korán? - kérdezte teljesen ledöbbenve Sandra. Ő akkor még az igazak álmát alussza .
- Igen - kapta meg a választ.

~Cassandra szemszög~

Amikor megérkeztünk a busszal megpillantottuk a hatalmas iskolát. Két emeletes, óriási épület. A lépcsőn diákok tolongtak, csak tudnám miért siettek annyira. Mi is elindultunk befelé. Lys odament a haverjához, és amennyire láttam a sok embertől, vörös színű haja van és két szép szürke szeme. Elképesztően helyes! Ha jól láttam Widget Skull-os póló van rajta és fekete dzseki. Gondolatmenetemből Cissy zökkentett ki.
- Hahó, föld hívja Cassandrát! Itt vagy?
- Ööö, persze csak kicsit elgondolkodtam. - berángatott egy terembe ahol egy idős hölgy és egy szőke fiú beszélgetett.

~Cissy szemszög~

Berángattam Sandrát a DÖK-ös terembe, ahol egy helyes szőke srác, és az igazgatónő beszélgetett.
- Jó napot mi vagyunk az új diákok, és azt szeretnénk kérdezni hogy mit kell még elintéznünk. - kérdeztem. 
- Sziasztok! - köszönt az igazgatónő-Akkor ti vagytok Cassandra - mutatott rám - és Cecilia Lavigne - mutatott a tesómra.
- Pont, hogy fordítva. - morgott a nővérem.
- Jól van kisasszony nem kell hisztiznie! - szólt rá az igazgatónő.
- Öhm... A testvérem nem nagyon kedveli, ha összekeverik velem, és ööö... Egy picit néha forrófejű. - mondtam óvatosan.
- Nem vagyok forrófejű! - sóhajtott mérgesen az előbb említett.
- Kérlek, ne itt vitatkozzatok! -s zólt ránk a szőke - gyertek elkísérlek a termetekbe!
Kimentünk, és elvezetett minket a teremhez ahol már jó páran voltak. Út közben elmondta hogy ő a DÖK elnök és Natanielnek hívják.
Én leültem egy hamuszürke, rövid hajú lány mellé, testvérem pedig a leghátsó padba.
- Szia! - köszönt nekem - te vagy az új lány?
- Igen, Cissy vagyok, hátul pedig a nővérem Cassandra.
- Engem Jessynek hívnak. Ikertestvérek vagytok?
- Igen, ő az idősebb fél perccel.
- Elég morgósnak látszik... - jegyezte meg.
- Hát, az is. Nem nagyon szereti ha összekeverik velem.
- Az gondolom elég gyakran fordul elő.
- Eltaláltad! - nevettem - láttad volna az igazgatónő előtt most vagy tegnap amikor Lysander az unokatesónk összekeverte velem! Majdnem letörte a kilincset! - mondtam mire ő egy picit elcsodálkozott
- Lys az unokatesótok? - kérdezte de mielőtt válaszolhattam volna odajött egy szép, hosszú vörös hajú lány.
- Szia én Carie vagyok, te vagy az új lány?
- Igen Cecilia vagyok, de hívj te is nyugodtan Cissynek.
- Örülök a találkozásnak! Most mennem kell szia! - elment és odajött egy szintén vörös hajú lány:
- Szia én Lina vagyok te pedig Cassandra ugye? - kérdezte.
- Szia, Cissy vagyok. - válaszoltam.
- Ja, bocsi csak nagyon egyformák vagytok. Megyek, köszönök neki is. - miután elment visszafordultam Jessyhez:
- Amúgy mit is kérdeztél az előbb?
- Semmit. - ekkor bejött a tanár, Mrs Dessauge.
- Gyerekek mindenki menjen a helyére, Cassandra, Cecilia, ti pedig gyertek ide, és mutatkozzatok be a többieknek!
Én vidáman, Sandra kelletlenül ment oda. Én kezdtem a bemutatkozást.
- Sziasztok! Én Cecilia Lavigne vagyok és idén költöztünk ide az unokatesóinkhoz, Leighhez és Lysanderhez Cannesbe Londonból. - Utánam pedig Cassandra jött:
- Én Cassandra Lavigne vagyok, Cissy az ikertesóm és ennyi. - mondta a lehető legunottabb hangon, utána pedig szó, és engedély nélkül leült. Hiába örök lázadó marad. Én a tanárnőre pillantottam és ő bólintott hogy  leülhetek. Gyorsan eltelt ez az óra, mivel egész órán leveleztünk Jessyvel.
Óra után még odajött hozzám Noi és vele is megismerkedtem.
Utolsó óra után, amikor már éppen indultam volna haza Cassal megpillantottam Natanielt, aki éppen egy rövid, vállig érő, fekete hajú lánnyal csókolózik.

Ez lenne a 2.rész. Remélem észrevettétek hogy a két lány belezúgott már első nap két srácba, ízlésüknek megfelelően. Áka.

2 megjegyzés:

  1. Oh, Jessy a helyszínen! Az az én :p :D
    Am nagyon jó folytaaasd *w*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi folytatom :) amúgy a 3.részben sokszor elő fog fordulni, és kiderül egy titok :) ;) Áka.

      Törlés