2014. április 17., csütörtök

4.rész

Na, itt is van a 4.rész. Örülnék minden kommentnek,+G-olásnak. És még valami: a következő részt csak akkor teszem ki,  ha van legalább 2 komi. Áka.
~Cissy szemszög~
Reggel karikás szemmel ébredtem. Nem akarok ma iskolába menni. Nem akarom látni Natanielt, és azt a feketeséget. Itthon szeretnék maradni. Ekkor kopogtattak.
-Cecily! Ébren vagy?
-Nem.-mondtam sírós hangon.
-Oké, akkor gyere enni, mert el fogunk késni!
-Nem akarok suliba menni.
-Nem kérdés volt, gyere!-mondta, vagyis inkább parancsolta-Ugye még nem azon a szöszke makákón agyalsz?
-Nem...
-Nem volt túl meggyőző. Amúgy képzeld! Lysnek van csaja!
-Mi van???-kaptam fel erre a fejem-Mije van Lysandernek?
-Nem mije, hanem kije, és ba-rát-nő-je.
-De te ezt honnan tudod? És ki a barátnője?
-Onnan tudom, hogy tegnap lementem a parkba, és ott láttam egy turbékoló párocskát. És a padtársad, Jessy a csaja.
Na ez nekem egy kicsit túl sok. Lys és egy lány?
-Most csak ugratsz.
-Nem ugratlak. Ha nem hiszed öltözz fel, tedd rendbe magad, ás induljunk, mert Lys-drága már elment.
Erre kiugrottam az ágyból, fölöltöztem, megfésülködtem, és szinte rohantam a suliba. Éppen hogy be tudtunk érni, már jött is Mrs. Dessauge.
~Sandra szemszög~
Levágtam magam a helyemre, a táskám pedig a földre vágtam, és elővettem a matekot. Mikor már az óra fele eltelt, nyitódott az ajtó és bejött vöröske. Remény vesztetten vágtam a fejem a padhoz és reménykedtem hogy mellém ne üljön, pedig tudtam, hogy nincs máshol hely. Mikor felpillantottam láttam őt mellettem.
-Mért pont ide kellet ülnöd vörös róka?-mondtam egy cseppnyi kedvesség nélkül.
-Mert nem volt máshol hely, fehér paci.
-Akkor ülj a földön!-mondtam és lelöktem a székről.
-Castiel, Cissy...
-CASSANDRA VAGYOK TANÁRNŐ!!!
-Nem érdekel, a hisztije Lavigne! Válaszolj a kérdésemre! Mit csináltok ti ott hátul?
-Én nem csináltam semmi rosszat...
-Á nem, csak lelöktél a székemről!
-És ha igen vöröske? Akkor mi van?
-Hagyjátok abba ne vitatkozzatok! Azonnal menjetek az igazgatóhoz!
Felugrottam, a székem feldőlt, de nem érdekel. A vörös is felállt, és utánam jött. Én dühösen mentem az igazgatói felé, de valaki nekem jött. Felpillantottam és láttam azt a szőkeséget.
-Nem tudnál figyelni hova lépsz?- kérdeztem tőle és erősen meglöktem, de annyira, hogy majdnem hátra is esett. Dühösen nyitottam be a dirihez. Tudtam, hogy Castiel jön utánam, ezért nem csuktam be magam után az ajtót, csak leültem, mellettem pedig a vörös foglalt helyet, és nézett a semmibe. Két perc múlva bejött az igazgatónő.
-Castiel, maga nem újdonság, hogy itt van, de te meg mit keresel itt?
-Én csak leültettem a helyére...
-Ja, lelöktél a székemről.
-Igen, mert odaültél.
-Ne itt vitatkozzanak!-szólt közbe az igazgatónő -Mind a ketten büntetésben lesznek, Cassandra, maga azért, mert lelökted a székről, és zavartad az órát, te meg azért, mert tegnap lógtál! Órák után itt maradnak, és kitakarítják az osztálytermüket!
Morogva bólintottam. Nincs túl sok kedvem ezzel az igenésszel suvickolni.
*órák után*
~Cecilia~
Miután vége lett az utolsó órának, én kimentem, Cas és Cast pedig a helyükön maradtak, mivel kaptak egy kis büntetést. Amint kiléptem agy vállig érő, fekete hajú lány a falhoz szegezett. Pontosan az aki tegnap Nattal csókolózott.
-Ide figyelj, te kis zöldfülű! Ha még egyszer a pasimat idegesíted, vagy ha nekimész vagy hozzászólsz megbánod!-fenyegetőzött.
-De én nem...
-Ne mond, hogy nem csináltál semmit. Tegnap úgy nézted, ma pedig majdnem fellökted!-mondta és felemelte az öklét. Ekkor a semmiből megjelent Sandra. Félrerántotta ezt a lányt és változott a helyzet. Eddig ő szorított le engem, most pedig őt szorítja le Cassandra.
~Cassandra~
Hallottam, hogy valakik egyáltalán nem kedvesen beszélgettek. Kipillantottam, és láttam, hogy Nataniel csaja lefogja Cissyt és meg akarja ütni. Csak egy valami van amit jobban utálok annál, hogy összekevernek minket: ha bántják a testvéremet. Fogtam a csajt, és lerántottam Cecilyről, majd én fogtam le őt. Nem érdekelt az, hogy túl sokan néznek. Ezt sziszegtem neki:
-Soha...többet...ne...bántsad...Ceciliat!-mondtam és emeltem a kezem, hogy lecsapjam. Ekkor két ismerős hangú fiú kiáltott rám.
-Cassandra!
-Fehér!
Nem érdekel mit mondanak. Öklöm szinte vilámként száguldott a lány arca felé, de valaki megállította, hátrébb húzott, és lefogott, hogy ne tegyek kárt se magamban, se másban. Lys (már megint honnan került ide?) pedig ellökte fekete hajú csajt és az elfutott.
-Engedjetek el! Most!-parancsoltam.
-Nem, amíg meg nem ígéred, hogy le nem nyugodsz.-hallottam Castiel hangját a hátam mögül.
-Teljesen le vagyok nyugodva!
-Ismerünk, Sandra!-nézett rám Lys.
-Ígérem, nem nyírok ki senkit, ha elengedtek.
-Biztos?
-Biztos!
-Rendben, Castiel elengedheted.-na végre-Mi történt?
-Az a fekete hárpia letámadta Cissyt, én leszedtem róla, meg akartam ütni, és jöttetek ti.-magyaráztam.
-Figyelj, Cassandra! Ha jót akarsz magadnak, akkor ne háborgassad Anitát! Túl befolyásos ember!
-Anitának hívják?
-Igen...
-MAGUK MEG MIT CSINÁLNAK, NEM AZT MONDTAM, HOGY MARADJANAK A TEREMBEN???-jelent meg a tanárnő.
-Bocsánat.-mondtam.
-Azonnal menjenek a terembe, és takarítsanak ki!
Remény vesztetten mentünk Castiellel be.
-Én mit csináljak?-kérdezte.
-Mossál fel, töröld le szépen a táblát, törölgesd le a port. Én pedig lemosom az ablakokat.
Elkezdtünk takarítani. Miközben takarítottul, beszélgettünk:
-Figyelj kezdjünk mindent elölről!-javasoltam.
-Mi??? Én nem fogom újra kitakarítani ezt a termet!
-Nem úgy értettem!-forgattam a szemeimet-Én úgy értettem, hogy felejtsük el a múltat.
-Jaaa... Oké.
-Szia! Én Cassandra vagyok! Kedvenc színem a fekete és a sötétebb színek. Tudok gitározni, és a kedvenc bandám a Metalica és az Ismerős Arcok.
-Heló! Én Castiel vagyok. Én is tudok gitározni, és Lysnderrel játszok egy bandában. Nekem pedig a kedvenc bandám a Widget Skull.
-Nocsak, te is tudsz gitározni? És hogyhogy egy bandában vagy Lyssel? Nem is mondta, hogy benne van egy együttesben!
-Nem csoda, hogy nem mond el mindent neked...
-Mért?
-Mert néha elképzelhetetlenül kiállhatatlan tudsz lenni!
-Nem is!-mondtam, és hozzávágtam egy törlőrongyot.
-Héé!-elkezdtünk a törlőronggyal dobálózni, majd miután befejeztük a minicsatát folytattuk a beszélgetést.
-Nem is gondoltam, Sandra, hogy tudsz ilyen jó fej is lenni.
-Nagyjából ugyan ez van veled is.
Miután befejeztük a takarítást, otthagyva csapot-papot, hazamentünk. Castiel, mivel meg akarta beszélni Lyssel, mikor lesz a következő próba, hazakísért. Miután hazaértem és megcsináltam a házim, kimentem a tengerpartra. Még nincs az a strandolós idő, viszont a legmerészebbek már vígan fürödnek a tengerben. Utamat a park felé vettem. Ott egy diákcsoport állt. Látszik rajtuk, hogy nem nagyon tudják merre menjenek. Egyszer csak megszólított engem egy barna hajú, Freestyle-streetes stílusú lány, aki egy zöldszemű srác kezét fogta. Angolul beszélt ezért gondolom külföldi.
-Ööh, heló. Nem tudod merre van valami étterem?-kérdezte.
-Kimenntek a parkból arra, elfordultok jobbra, és addig mentek, amíg meg nem látjátok a Dave's Restaurantot.
-Köszönjük, viszlát!
-Heló!
Hazafelé vettem az irányt. Otthon Lys és Castielt nem láttam, Leigh fél óra múlva jön Cissy pedig nem tudom mit csinál. Megyek és megnézem. Amikor benyitottam, láttam, hogy csak néz ki a fejéből.
-Abbahagytad végre a sírást?-kérdeztem.
-Hát, ja...
-Figyelj Cissy! Nem érdemes sírnod egy fiú miatt sem!
-Oké...
-Eljössz a butikba megnézni Light??
-Persze!
*a butikban*
Amikor beértünk Cecily elkezdett kutakodni a ruhák között. Én a pult felé vettem az irányt. Ott nem láttam őt, ezért bementem a személyzeti öltözőbe. Ott volt egy lánnyal, és.... Na jól van muszáj itt mindenkinek csókolóznia??? Egy évfolyamba jár velem és ha jól emlékszem, Lys az osztálytársa és Rosaliának hívják...
-Helló.-köszöntem kicsit meghökkent arccal-Zavarok?
-Ööö, egy picit.... Ci...-villámló tekintettel ránéztem-Cassandra.
-Hát akkor én nem is zavarok tovább....-mondtam és kimentem.
-Sandra! Találtam egy tök jó ruhát! Megveszem, oké?
-Oké... Leigh az öltözőben van...
Somolyogva néztem ahogy bemegy, és vártam, hogy kijöjjön. Fél perc múlva meghökkent arccal jött elő.
-Na, ez nekem túl sok...-mondta-Először Lysander, most meg te???
Ma meghökkent arccal  tértem nyugovóra. Két nap alatt 3 párocskát láttunk, és, hát nekem ez túl sok...
Ez lenne a 4. rész. A kövit csak akkor teszem ki, ha van legalább kettő komment. Addig is mindenkinek jó húsvétot :) Áka.

2 megjegyzés: