2014. augusztus 3., vasárnap

14.rész

Sziasztok! Itt is van a 14.rész ! Jó olvasást! 
Áka
~Cecilia~
...
A hátsó sorban állt egy barna hajú,ismerős lány.
- BLANKA?!
- Cecilia! Te idejársz iskolába?! - most már értettem honnan ilyen ismerős.
- Igen! De te mit keresel itt? - kérdeztem.
- Tudod, volt az a cserediák program, és ide vettek fel! - mondta.
-Komolyan?
Becsöngettek, úgyhogy le kellett ülnünk.
- Mellém ülsz?
- Van mellett hely? - nézett rám kérdően.
- Nincs..-nevettem el magam. - De Cassandra  mellett van hely.
-Ő is itt van?
- Persze.
- Akkor megkeresem. Ő hol szokott ülni?
- Ott hátul. De szerintem mindjárt jön.
Ebben a pillanatban belépett Mrs.Jones, a francia tanár, még egy lány kíséretében.
- Jó reggelt! - köszönt a kedves hölgy.
- Jó reggelt, Mrs.Jones! - visszhangozta az osztály.
- Tehát, mint tudjuk év vége elött nem nagyon történik semmi érdekes ... Most viszont két új diák is érkezik! Az egyik Blanka Bowman.  A másik Deborah Wish. Lányok, kérlek titeket mutatkozzatok be az osztály előtt.
Blanka magabiztosan felállt és kiment a tanárnő mellé.
- Sziasztok! Blanka Bowman vagyok! Sokat sportolok és 4 nyelven beszélek, köztük franciául is. - mutatkozott be magyarul.
- Blanka! Franciául, ha kérhetlek. - mondta a tanárnő.
- Ohh... Bocsánat! Sziasztok! Blanka Bowman vagyok! Sokat sportolok és 4 nyelven beszélek,köztük franciául is. -ismételte meg, most már már franciául.
- Milyen nyelveket beszélsz még?
-  Angol német, magyar és az olaszt is most tanulom.
- Értem. - Mrs.Jones elismerően bólintott. - Leülhetsz! Deborah kérlek te is mutatkozz be!
- Szervusztok! Deborah Wish vagyok! Szeretek zenélni és van egy zenekarom!
- Értem! Leülhetsz!
Kinyílt az ajtó és belépett Cassandra.
- Cecilia!
- Cassandra, tanárnő! - mondta Cas.
- Cassandra, bocsásson meg! Hol volt? Miért késett el az óráról?
- Volt..egy kis gond aa...buszon. - adta meg a választ - Elnézést, tanárnő!
- Semmi gond.Üljön le, Cassandra.
Mrs. Jones volt az egyik olyan tanár aki az esetek 85%-ban  meg tudott minket különböztetni. Cassandra ezért őt kedvelte a legjobban. Miközben a nővérem végigment az osztályon észrevette az új diákokat.
~Cassandra~
Leültem a helyemre, de valaki oldalról megbökött. Odanéztem, és ijedtemben majdnem felsikoltottam..
- Te mit keresel itt? - kérdeztem.
- Ide szólt a cserediák-program. - felelte az úszóbajnok.
- Na ne...
- LÁNYOK!MAJD ÓRA UTÁN MEGBESZÉLITEK A DOLGOKAT! - dörrent ránk  a tanárnő.
- Elnézést! - feleltük kórusban.
Óra végéig inkább csöndben maradtunk.(Ezért jó, hogy létezik a papír és a toll.) Miután vége lett az órának kimentünk a folyosóra, és ott Cecily is csatlakozott hozzánk.
- Na és milyen a család akiknél laksz?
- Az unokatestvéremék? Mindjárt bemutatom nektek őket!
A többi teremből is lassan szivárogtak ki a tanulók. Blanka egyszer csak felemelte a kezét és elkiáltotta magát:
- Adam! - kiáltotta el magát, majd a szólított elindult felénk.
- Szia Blanka! Na hogy telik az első napod az új suliban? - kérdezte, mire Ceciliy és én teljesen ledöbbentünk-Sziasztok lányok! - köszönt nekünk is.
- Szia! - köszöntem vissza, majd oldalba böktem Cissyt, mivel még mindig nem tért magához.
- Ti unokatesók vagytok? - kérdezte az előbb említett.
- Igen... - felelte Blanka. - Baj?
- Nem. Miért lenne baj?
- Olyan furcsán nézel. - mondta a régen látott barátnőm.
- Nem nézek furcsán. - tiltakozott a húgom.
- Na mindegy. - legyintett.
~Cecilia~
Órák után kimentünk az udvarra és leültünk egy padra. Néhány perccel később megjött Blanka, leült közénk és ezek után csak nézett ki magából.
-Neked meg mi bajod?-kérdeztem.
- Ez a Matthew... egy Adonisz...
Az emlegetett eggyel felettünk járt, helyes srác de nekem nem az esetem. Szőke, kék szemű és ha jól tudom az atlétika csapat tagja. Ezt meg is említettem Blankának.
- Mekkora mázli. Én különben is minden áron el kell oda járnom. Ugye nincs barátnője?
- De. Cassandra.
- MI?! - nézett rám akkora szemekkel mint amekkora a bociknak van.
- Nyugi csak vicceltem. Cassandra különben is Castiellel jár. - mondtam.
- Cas van pasid? - kérdezte.
- Nem tom'. - felelte az előbb említett.
- Nem tudod, hogy van-e pasid?
- Azért nem, mert amikor ezt ő kijelentette, még enyhén részeges volt, és ezt az én beleegyezésem nélkül tette meg. - felelte Cas.
- Jaaaaaa...Értem! - nevette el magát Blanka.
- Ne nevess annyira nem vicces. - mondta paprikapiros arccal Sandra - Vagy te örülnél ha egy részeg pedomaci csak úgy lekapna???
- Na jól van... Ebben kivételesen igazad van...
- Chhh... Dehogy kivételesen, nekem mindig!
- Nana! Túlzásokba ne essünk! - nyögte ki két röhögés között Blanka, avagy BB [ez a monogramja].
- Amúgy, hogy haladsz a sportokkal? - vetettem véget az egós-vitájuknak.
- Hát... Elkezdtem most vívni és lovagolni, úgyhogy nem unatkozok.. Ráadásul el szeretnék kezdeni németül tanulni, de előtte még ott van az olasz, majd talán később oroszul, vagy spanyolul, utána talán a szlovák, vagy a svéd, de a horvát sem ártana....
- Állj, állj, állj, állj! - tartottam magam elé védekezően a kezemet - Minek akarsz te... egy, kettő, három... tíz nyelven beszélni??? Nehogy aztán a végén elfelejts élni, és csak a tanulással foglalkozz!
- Nyugi, az nem fog megtörténni! - nevetett a kirohanásomon - viszont régen láttuk egymást... Mit szólnátok egy csajos pizsipartihoz? Aludhatnánk nálatok, mert nálunk nincs akkora hely!
- Remek ötlet!-lelkesedett fel Cassandra is-mondjuk.. Szombat este?
- Rendicsek!-csaptunk egymás tenyerébe.
És gonosz vagyok, úgyhogy be is fejezem ezt a részt 3:D A következő rész halványlila gőzöm sincs mikor lesz kész, ugyanis nyaralok az Univerzum egyik pontján :D puszpá' 
Áka, Blareb

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése